Szkoła Podstawowa

ul. Kochanowskiego 2

99-150 Grabów

Tel.: 63 2734242

ZIELONA SZKOŁA-2019- dzień 1...

06 maja 2019r.- Świdnica- Kościół Pokoju, Kowary- Park Miniatur...

W dniach 06-10 maja 2019r., 36 uczniów naszej szkoły i 4 uczniów ze Szkoły Podstawowej w Chorkach pojechało na 5-dniową Zieloną Szkołę do Kotliny Jeleniogórskiej z jednodniową wycieczką do Pragi. Zwiedziliśmy Świątynię Pokoju w Świdnicy wpisaną w rejestr UNESCO, Park Miniatur w Kowarach, a po obiedzie przeszliśmy sie do wodospadu Podgórnej.

Drugi dzień to Praga.

W środę wybraliśmy się na wędrówkę po Karkonoszach. Zaczęliśmy od Świątyni Wang w Karpaczu i ruszyliśmy do Schroniska Samotnia. Ze względu na 30 cm. śnieg na szlakach zrezygnowaliśmy z wejścia na Śnieżkę.

W czwartek zobaczyliśmy największy wodospad w Polsce-Kamieńczyk. Ze względu na padający deszcz popołudnie spędziliśmy w pensjonacie.

W piątek, w drodze powrotnej zwiedziliśmy podziemne miasto w górach Sowich zbudowane przez Niemców w II wojnę światową.

Opiekunami uczniów w trakcie wyjazdu były panie: T. Domańska, N. Pawlak, A. Wasiak, K. Niedomagała.