Wyszukiwarka

Wyszukiwarka

KONKURS FOTOGRAFICZNY

Artykuły

ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO

2013-11-24

Konkurs fotograficzny dobiegł mety. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział i gratulujemy bystrego oka. Wykonaliście piękne prace. Uchwyciliście otaczające nas piękno przyrody, obok którego większość przechodzi obojętnie. Zachęcamy do dalszej obserwacji i współpracy z nami. Być może następna tematyka prac napłynie od Was. Na to bardzo liczymy.

 

Po burzliwej naradzie komisja konkursowa wytypowała następujące prace:

Czytaj więcej o: ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO

KLASY I-III

2013-10-16
Powiększ zdjęcie

REGULAMIN

2013-12-07

REGULAMIN KONKURSU

 

 

 

1. Cele konkursu:

 

- Kształcenie umiejętności obserwowania otaczającego nas świata - szczególnie w okresie jesiennym.

- Popularyzacja piękna przyrody.

- Rozwijanie osobistych zainteresowań, wrażliwości estetycznej oraz indywidualnych zdolności twórczych.

- Zachęcenie uczniów do fotografowania jako kreatywnej formy spędzania wolnego czasu.

- Promocja szkoły w środowisku lokalnym

 

2. Uczestnicy konkursu:

 

Konkurs jest przeznaczony tylko dla uczniów Szkoły Podstawowej w Grabowie.

Fotografie będą oceniane w dwóch kategoriach wiekowych:

  • uczniowie klas I - III
  • uczniowie klas IV - VI

 

Laureaci konkursu zostaną nagrodzeni okolicznościowymi dyplomami i drobnymi upominkami.

Jury wybierze po 3 prace do nagród  z każdej kategorii wiekowej.

 

3. Tematyka prac:

 

BARWY JESIENI"

w naszej okolicy”

4. Format prac - prace fotograficzne:

 

- Każdy uczestnik konkursu może zgłosić na konkurs maksymalnie 3 zdjęcia.

- Format zdjęć - dowolny.

- Zdjęcia mogą być kolorowe lub czarno-białe.

- Każde zdjęcie musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora oraz klasą.

- Zdjęcie należy zatytułować i podać miejsce jego wykonania.

 

 

5. Termin i sposób zgłaszania prac:

 

- Konkurs rozpoczyna się 05 października 2013 roku i trwa do 15 listopada 2013 roku.

- Zdjęcia należy wysyłać na adres email:

spgrabow.strona@wp.pl

 

 

- UWAGA! Fotografie można także przynosić do członków komisji konkursowej na nośniku USB. Można je także oddawać w postaci papierowej do zeskanowania.

Prace uczniów będą na bieżąco prezentowane na naszej szkolnej stronie internetowej. 

 

6. Kryteria oceny:

 

- Walory merytoryczne - zgodność z celami konkursu, wartości poznawcze.

- Walory artystyczne - ogólne wrażenie, pomysłowość, oryginalność.

 

 

7. Rozstrzygnięcie konkursu:

 

Zdjęcia uczniów oceniać będzie Jury w składzie:

J. Walczykowska, E. Szczech, A. Witczak, D Wybrański

Decyzje Jury są ostateczne.

 

Wyniki konkursu i nazwiska laureatów zostaną ogłoszone 25 listopada na stronie internetowej:

 

8. Postanowienia ogólne:

 

- Zdjęcia złej jakości lub niezgodne z tematem konkursu nie będą dopuszczone do konkursu.

 

- Nadesłanie zdjęć na konkurs oraz podanie danych osobowych jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, oświadczeniem posiadania praw autorskich do nadesłanych na konkurs prac oraz wyrażeniem zgody na umieszczenie danych osobowych uczestnika konkursu na szkolnej stronie internetowej Szkoły Podstawowej w Grabowie.

- Ostateczna interpretacja powyższego Regulaminu należy do Organizatorów.

 

9. Organizatorzy konkursu:

 

J. Walczykowska,  D. Wybrański

 

 Zapraszamy do fotografowania i wzięcia udziału w powyższym konkursie.

 Życzymy POWODZENIA!

Czytaj więcej o: REGULAMIN

KLASY IV-VI

2013-10-16
Powiększ zdjęcie

Piątek, 2018-07-20

Imieniny: Fryderyka, Małgorzaty
  • Odwiedziny: 924133
  • Do końca roku: 164 dni
  • Do wakacji: WAKACJE!!!
  • Grabów
  • 19°C
  • bezchmurnie
  • Wiatr: 1.5m/s WSW
  • Ciśnienie: 1012 hPa
  • Wilgotność: 72%
  • Wschód słońca: 04:48
  • Zachód słońca: 20:51
  • Źródło: OpenWeatherMap
Lipiec
pnwtsrczptsond
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Jakie zajęcia pozalekcyjne powinny funkcjonować w naszej szkole?