Szkoła Podstawowa

Szkoła Podstawowa

im. Jana Kochanowskiego

w Grabowie

 

ul. Kochanowskiego 2 

99-150 Grabów 

 

Tel.: 63 2734242 

REGULAMIN

REGULAMIN KONKURSU

 

 

 

1. Cele konkursu:

 

- Kształcenie umiejętności obserwowania otaczającego nas świata - szczególnie w okresie jesiennym.

- Popularyzacja piękna przyrody.

- Rozwijanie osobistych zainteresowań, wrażliwości estetycznej oraz indywidualnych zdolności twórczych.

- Zachęcenie uczniów do fotografowania jako kreatywnej formy spędzania wolnego czasu.

- Promocja szkoły w środowisku lokalnym

 

2. Uczestnicy konkursu:

 

Konkurs jest przeznaczony tylko dla uczniów Szkoły Podstawowej w Grabowie.

Fotografie będą oceniane w dwóch kategoriach wiekowych:

  • uczniowie klas I - III
  • uczniowie klas IV - VI

 

Laureaci konkursu zostaną nagrodzeni okolicznościowymi dyplomami i drobnymi upominkami.

Jury wybierze po 3 prace do nagród  z każdej kategorii wiekowej.

 

3. Tematyka prac:

 

BARWY JESIENI"

w naszej okolicy”

4. Format prac - prace fotograficzne:

 

- Każdy uczestnik konkursu może zgłosić na konkurs maksymalnie 3 zdjęcia.

- Format zdjęć - dowolny.

- Zdjęcia mogą być kolorowe lub czarno-białe.

- Każde zdjęcie musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora oraz klasą.

- Zdjęcie należy zatytułować i podać miejsce jego wykonania.

 

 

5. Termin i sposób zgłaszania prac:

 

- Konkurs rozpoczyna się 05 października 2013 roku i trwa do 15 listopada 2013 roku.

- Zdjęcia należy wysyłać na adres email:

spgrabow.strona@wp.pl

 

 

- UWAGA! Fotografie można także przynosić do członków komisji konkursowej na nośniku USB. Można je także oddawać w postaci papierowej do zeskanowania.

Prace uczniów będą na bieżąco prezentowane na naszej szkolnej stronie internetowej. 

 

6. Kryteria oceny:

 

- Walory merytoryczne - zgodność z celami konkursu, wartości poznawcze.

- Walory artystyczne - ogólne wrażenie, pomysłowość, oryginalność.

 

 

7. Rozstrzygnięcie konkursu:

 

Zdjęcia uczniów oceniać będzie Jury w składzie:

J. Walczykowska, E. Szczech, A. Witczak, D Wybrański

Decyzje Jury są ostateczne.

 

Wyniki konkursu i nazwiska laureatów zostaną ogłoszone 25 listopada na stronie internetowej:

 

8. Postanowienia ogólne:

 

- Zdjęcia złej jakości lub niezgodne z tematem konkursu nie będą dopuszczone do konkursu.

 

- Nadesłanie zdjęć na konkurs oraz podanie danych osobowych jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, oświadczeniem posiadania praw autorskich do nadesłanych na konkurs prac oraz wyrażeniem zgody na umieszczenie danych osobowych uczestnika konkursu na szkolnej stronie internetowej Szkoły Podstawowej w Grabowie.

- Ostateczna interpretacja powyższego Regulaminu należy do Organizatorów.

 

9. Organizatorzy konkursu:

 

J. Walczykowska,  D. Wybrański

 

 Zapraszamy do fotografowania i wzięcia udziału w powyższym konkursie.

 Życzymy POWODZENIA!