REGULAMIN
2013-12-07
REGULAMIN KONKURSU
1. Cele konkursu:
- Kształcenie umiejętności obserwowania otaczającego nas świata - szczególnie w okresie jesiennym.
- Popularyzacja piękna przyrody.
- Rozwijanie osobistych zainteresowań, wrażliwości estetycznej oraz indywidualnych zdolności twórczych.
- Zachęcenie uczniów do fotografowania jako kreatywnej formy spędzania wolnego czasu.
- Promocja szkoły w środowisku lokalnym
2. Uczestnicy konkursu:
Konkurs jest przeznaczony tylko dla uczniów Szkoły Podstawowej w Grabowie.
Fotografie będą oceniane w dwóch kategoriach wiekowych:
- uczniowie klas I - III
- uczniowie klas IV - VI
Laureaci konkursu zostaną nagrodzeni okolicznościowymi dyplomami i drobnymi upominkami.
Jury wybierze po 3 prace do nagród z każdej kategorii wiekowej.
3. Tematyka prac:
„BARWY JESIENI"
w naszej okolicy”
4. Format prac - prace fotograficzne:
- Każdy uczestnik konkursu może zgłosić na konkurs maksymalnie 3 zdjęcia.
- Format zdjęć - dowolny.
- Zdjęcia mogą być kolorowe lub czarno-białe.
- Każde zdjęcie musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora oraz klasą.
- Zdjęcie należy zatytułować i podać miejsce jego wykonania.
5. Termin i sposób zgłaszania prac:
- Konkurs rozpoczyna się 05 października 2013 roku i trwa do 15 listopada 2013 roku.
- Zdjęcia należy wysyłać na adres email:
spgrabow.strona@wp.pl
- UWAGA! Fotografie można także przynosić do członków komisji konkursowej na nośniku USB. Można je także oddawać w postaci papierowej do zeskanowania.
Prace uczniów będą na bieżąco prezentowane na naszej szkolnej stronie internetowej.
6. Kryteria oceny:
- Walory merytoryczne - zgodność z celami konkursu, wartości poznawcze.
- Walory artystyczne - ogólne wrażenie, pomysłowość, oryginalność.
7. Rozstrzygnięcie konkursu:
Zdjęcia uczniów oceniać będzie Jury w składzie:
J. Walczykowska, E. Szczech, A. Witczak, D Wybrański
Decyzje Jury są ostateczne.
Wyniki konkursu i nazwiska laureatów zostaną ogłoszone 25 listopada na stronie internetowej:
8. Postanowienia ogólne:
- Zdjęcia złej jakości lub niezgodne z tematem konkursu nie będą dopuszczone do konkursu.
- Nadesłanie zdjęć na konkurs oraz podanie danych osobowych jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, oświadczeniem posiadania praw autorskich do nadesłanych na konkurs prac oraz wyrażeniem zgody na umieszczenie danych osobowych uczestnika konkursu na szkolnej stronie internetowej Szkoły Podstawowej w Grabowie.
- Ostateczna interpretacja powyższego Regulaminu należy do Organizatorów.
9. Organizatorzy konkursu:
J. Walczykowska, D. Wybrański
Zapraszamy do fotografowania i wzięcia udziału w powyższym konkursie.
Życzymy POWODZENIA!